Tak znie nový odkaz kampane od Ligy proti rakovine.
Aj tento rok Liga proti rakovine pripravila Týždeň proti rakovine, ktorý sa tradične týka prevencie a podpory zdravia. Jeho propagácie sa ujala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS spolu s agentúrou Melon marketing.
Súčasťou kampane bol digitálny citylight, ktorý Effectivity pripravila spolu so spoločnosťou QEX. Patril k nemu aj tester, ktorý po vdýchnutí zmeral hodnoty CO a alkoholu v dychu. Ak test vyhodnotil, že dotyčný fajčil alebo pil, bol označený ako SuperZero. Nefajčiar a vyhýbajúci sa alkoholu bol zase SuperHero.
Effectivity spracovala offline časť kampane, Melon sa zameral na online. Kampaň bola zacielená na mladých ľudí. Využila motív známych superhrdinov. Stratégia komunikácie vychádzala z toho, že prestíž a rešpekt v komunite sú pre mladých najdôležitejšie. Myslia si, že fajčenie a pitie im to garantuje. Kampaň im ukazuje opak. Kto to s fajčením a pitím preženie, nie je hrdina, ale veľká nula, na ktorej sa všetci smejú. Život nie je komiks a ten, kto sa cíti ako SuperHero, môže ľahko skončiť ako SuperZero.
Kampaň sa skončila eventom Deň jabĺk, keď dobrovoľníci Ligy proti rakovine rozdávali v nákupných centrách jablká – symbol zdravia a zdravého životného štýlu.
A takto sa snaží Liga proti rakovine povedať mladým, čo z nich môže spraviť alkohol:

