StoryEditor

Kto sa cíti ako SuperHero, môže ľahko skončiť ako SuperZero

31.10.2013, 07:43

Tak znie nový odkaz kampane od Ligy proti rakovine.

Aj tento rok Liga proti rakovine pripravila Týždeň proti rakovine, ktorý sa tradične týka prevencie a podpory zdravia. Jeho propagácie sa ujala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS spolu s agentúrou Melon marketing.

Súčasťou kampane bol digitálny citylight, ktorý Effectivity pripravila spolu so spoločnosťou QEX. Patril k nemu aj tester, ktorý po vdýchnutí zmeral hodnoty CO a alkoholu v dychu. Ak test vyhodnotil, že dotyčný fajčil alebo pil, bol označený ako SuperZero. Nefajčiar a vyhýbajúci sa alkoholu bol zase SuperHero.

Effectivity spracovala offline časť kampane, Melon sa zameral na online. Kampaň bola zacielená na mladých ľudí. Využila motív známych superhrdinov. Stratégia komunikácie vychádzala z toho, že prestíž a rešpekt v komunite sú pre mladých najdôležitejšie. Myslia si, že fajčenie a pitie im to garantuje. Kampaň im ukazuje opak. Kto to s fajčením a pitím preženie, nie je hrdina, ale veľká nula, na ktorej sa všetci smejú. Život nie je komiks a ten, kto sa cíti ako SuperHero, môže ľahko skončiť ako SuperZero.

Kampaň sa skončila eventom Deň jabĺk, keď dobrovoľníci Ligy proti rakovine rozdávali v nákupných centrách jablká – symbol zdravia a zdravého životného štýlu.

A takto sa snaží Liga proti rakovine povedať mladým, čo z nich môže spraviť alkohol:

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 13:23