Veselé, originálne a trošku desivé. Takto by sa dal charakterizovať nový reklamný spot s názvom: “Momsong”. Old Spice ako značka pánskej hygieny je známa svojimi geniálnymi a zábavnými reklamami, ktoré bez problémov vyhrávajú Emmy Awards. Každý pozná Mustafu sediaceho na koni a jeho heslo “Smell like a Man, Man”. Momsong síce nemá Mustafu, no tiež nemá núdzu o pôsobivé kúsky. Príkladom je prezlečená mamička za bábiku Chucky, ktorá hľadá opatrovateľku, zatiaľ čo špehuje svojho syna v škole. Old Spice tak zábavným spôsobom vystihuje vzťah asi každého dospevajúceho teenagera a mamičiek, ktoré sa nevedia zmieriť s tým, že ich malý syn sa stáva mužom. Aj vďaka Old Spice.
Ktorý koncept sa vám pozdáva viac - Mustafa či desivé mamičky?
https://www.youtube.com/watch?v=JEbpbNTkIdk
Zdroj: mb.

