E-shop Alza.cz/Alza.sk podrobuje analýze možnosť vstúpiť na nové trhy, za hranice Česka a Slovenska.
Ako pre Stratégie.sk potvrdilo PR oddelenie spoločnosti, čo sa týka expanzie na ďalšie trhy, v Alze "túto možnosť analyzujú". Detaily neuviedlo s tým, že o konkrétnych plánoch je v tejto chvíli predčasné hovoriť.
Alza sa špecializuje na predaj elektroniky, e-shopy prevádzkuje v Česku a na Slovensku a má tiež čiastočne anglicky lokalizovanú verziu českého e-shopu. Alza vznikla v roku 1994 a za minulý rok dosiahla obrat 9,2 miliardy Kč (336 mil. eur).
Na Slovensku a v Česku je stratégiou Alzy podľa jej slov rozširovanie siete pobočiek a sortimentu a nové služby: napríklad pobočky nemajú byť iba výdajne ako v minulosti, ale majú ponúkať napríklad aj odborné konzultácie alebo predvádzanie tovaru. "Na Slovensku budeme navyšovať skladové kapacity, čo spolu s otvorením nových pobočiek urýchli čas dodania tovaru zákazníkom," tvrdí Alza.
Zdroj: Ivan Krasko

