StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: „Tento mesiac nevyčnieval z radu“

21.03.2014, 13:52
Zhodnotil kvalitu prác Róbert Cyprich, strategy director z Lowe GGK. Napriek tomu tento mesiac padli najvyššie známky.

Tento mesiac Stratégie spolu s porotou opäť vybrali tie najlepšie práce slovenských agentúr. Tie najpozitívnejšie ohlasy a zároveň najvyššie bodové ohodnotenia získali práce od MUW Saatchi&Saatchi, TRIAD Advertising, MADE BY VACULIK či dotcom.sk.

Najvyšší počet bodov z prvých troch miest získala TRIAD Advertising, vystriedala tak agentúru mesiaca - Istropolitana Ogilvy. K tomuto titulu jej značne dopomohla práca pre Velkopopovický Kozel – Na Kozla, ktorá sa stala zároveň i Šampiónom hodnotenia (vystriedala tak Core4 a jej PF 2014 pre klientov a partnerov).

Na Kozla je aplikácia, ktorá ponúka partii troch kamarátov pivo v najbližšom podniku zadarmo. Zaujímavé bude v závere sledovať zvýšenie konzumácie a predaja. Aplikácia si vyžaduje zaregistrovanie cez mail, čo zaručuje kvalitnú databázu užívateľov, v neposlednom rade porota ocenila i technologickú vybavenosť, kedy synchronizácia prebiehala cez rôzne typy mobilných zariadení. Výsledok – 5,83 bodov. 

Kompletné výsledky nájdete tu.

Hodnotenie Stratégií očami Róberta Cypricha:

https://www.youtube.com/watch?v=T4aXk1BW1uM&feature=youtu.be

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 06:49