StoryEditor

Tesco po novom komunikuje »Hravo a zdravo«

12.03.2014, 14:24
Spoločnosť Tesco Slovensko má nový komunikačný koncept. Jeho tvárou sa stala Michaela Králiková, ktorá v rámci kampane pripravuje pod hlavičkou reťazca tiež blog o jedle.

Spoločnosť Tesco Slovensko má nový komunikačný koncept. Jeho tvárou sa stala Michaela Králiková.

Spoločnosť Tesco Slovensko od tohto mesiaca komunikuje po novom. Hlavná myšlienka novej kampane spočíva v tom, že aj príprava zdravého jedla môže byť jednoduchá. Nový komunikačný koncept preto dostal názov "Hravo a zdravo".

Obchodný reťazec ukazuje svoje výrobky a služby z pohľadu mladej rodiny, ktorá si zakladá na zdravom životnom štýle. Tvárou Tesca sa preto stala Michaela Králiková a jej rodina – manžel Lukáš a dve deti Sárinka a Ondrejko. V rámci kampane vznikol pod hlavičkou Tesca tiež blog o jedle, ktorý spoluvytvára Michaela Králiková a podieľa sa tak na tvorení obsahu kampane.

 

 

Kampaň z dielne agentúry MADE BY VACULIK štartuje novým imidžovým televíznym spotom (pod správou), v ktorom nová tvár Tesca vyzýva na dodržiavanie zdravších stravovacích návykov. Tesco prepracovalo aj svoje produktové spoty, ktoré dostali silný imidžový nádych. Všetky spoty sú podporené novou typografiou.  

Michaela Králiková a jej rodina bude figurovať aj v in-store komunikácii reťazca a na printových propagačných materiáloch spoločnosti Tesco. 

 

Vizitka:

Account: Marian Záhorec, Lucia Sviteková, Katarína Kabaňová

creative director: Dejan Galovic, Boyo Dohnal

art director: Boyo Dohnal, Michal Salva

copywriter: Henrich Varga, Petra Števonková, Vlado Križan

web developer: Martin Fabok, Martin Košáň, Martin Krýsl

produkcia: Hitchhiker Films

reziser: Roman Valent

hudba: Viktor Hazard - Fatmusic

 

http://youtu.be/78xlWB14WRg

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 07:44