Medzinárodný festival konajúci sa v Prahe PIAF prijíma prihlášky. Prihlásiť svoje práce môžu agentúry do 4. apríla. Finalisti budú vyhlásení na začiatku mája, festival sa bude konať od 20. – 21. mája tradične už po piatykrát v Prahe. Program bude známy začiatkom marca. Isté je, že na festivale môžete stretnúť až 30 odborníkov na reklamu.
Oddnes môžete tak prihlásiť svoje práce do 14 súťažných kategórií. Prihlášky budú posudzované v dvoch kolách odbornou porotou zloženou zo zástupcov agentúr a odborníkov z reklamnej brandže, predsedom poroty je tento rok Alexander Schill, Creative Director z nemeckej agentúry Serviceplan. Pozrite si poplatky za prihlášky.
Festival PIAF každoročne prichádza s novou komunikačnou vizuálnou stratégiou – tento rok festival budú sprevádzať origami. Festival sa vyznačuje svojím novým pohľadom na reklamnú tvorbu. Kategórie nie sú tvorené na základe mediatypov, ale na základe komunikačného princípu bez ohľadu na médium. Aj preto tu nájdete kategórie ako napríklad creative branding, marketing & sales či storytelling.
Minulý rok si Slovensko odnieslo dve bronzové ceny – digita.sk a Effectivity powered by publicis. Ocenenia vzišli z 13tich shortlistov.