StoryEditor

Michal Hornický prechádza do Mayer McCann Erickson

17.01.2014, 16:12
V novej agentúre bude art directorom.

V novej agentúre bude art directorom.

Michal Hornický prechádza z Istropolitana Ogilvy do Mayer McCann Erickson. V novej agentúre bude pracovať od marca. Primárne bude zodpovedný za art directorskú prácu pre Coca-Colu a tiež digitálny dizajn pre ďalších klientov z portfólia agentúry.

"Istropolitana bola pre mňa vysoká škola reklamy a vďaka úžasným kolegom bola v práci častokrát aj výborná zábava. V Mayeri sa teším na prácu s novými značkami a samozrejme aj na ľudí, nové výzvy a inšpirácie," priznal pre Stratégie Michal Hornický.

Michal pracoval v Istropolitana Ogilvy vyše troch rokov, do agentúry sa dostal už počas posledného ročníka vysokej školy. Pracoval na pozícii art directora a rovnako sa špecializoval na digital. Poznať ho môžete z prác pre klientov Heineken, Peugeot, Podravka, Zvolenský. Za svoj najväčší úspech považuje víťazstvo v cyber a shortlist v printe v súťaži Young Lions. Podpísaný je tiež pod prácou Gratulujeme, Peter pre Heineken, ktorá sa stala printom roka (podľa Hodnotenia Stratégií).

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:31