V novej agentúre bude art directorom.
Michal Hornický prechádza z Istropolitana Ogilvy do Mayer McCann Erickson. V novej agentúre bude pracovať od marca. Primárne bude zodpovedný za art directorskú prácu pre Coca-Colu a tiež digitálny dizajn pre ďalších klientov z portfólia agentúry.
"Istropolitana bola pre mňa vysoká škola reklamy a vďaka úžasným kolegom bola v práci častokrát aj výborná zábava. V Mayeri sa teším na prácu s novými značkami a samozrejme aj na ľudí, nové výzvy a inšpirácie," priznal pre Stratégie Michal Hornický.
Michal pracoval v Istropolitana Ogilvy vyše troch rokov, do agentúry sa dostal už počas posledného ročníka vysokej školy. Pracoval na pozícii art directora a rovnako sa špecializoval na digital. Poznať ho môžete z prác pre klientov Heineken, Peugeot, Podravka, Zvolenský. Za svoj najväčší úspech považuje víťazstvo v cyber a shortlist v printe v súťaži Young Lions. Podpísaný je tiež pod prácou Gratulujeme, Peter pre Heineken, ktorá sa stala printom roka (podľa Hodnotenia Stratégií).
Zdroj: Erika Brindzová