StoryEditor

Tesco mobile s vianočnou kampaňou

20.11.2013, 17:19
Dvojnásobok bozkov či ulovených kaprov sa vždy hodí.

Novú vianočnú kampaň pre Tesco Mobile od MADE BY VACULIK sprevádzajú dva spoty. V prvom boduje hanblivý stredoškolák v zbieraní bozkov od dvoch pekných spolužiačok, v druhom exceluje tatko v lovení kaprov na zamrznutom rybníku.

Kampaň sa zameriava na odkomunikovanie získavania dvojnásobného kreditu pri každom dobití. Okrem televíznych spotov sú súčasťou kampane aj printy, online a instore v predajniach Tesco.

Vizitka:

Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal

Copywriter: Henrich Varga

Art Director: Bohumil Dohnal

Strategy: Zuzana Ďurčeková

Account Manager: Tina Bineva

Production: Savage

Režisér: Jan Těšitel

Fotograf: Šymon Kliman

 

Ktorý zo spotov sa vám pozdáva viac?

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ed1Ho4E_eiY

https://www.youtube.com/watch?v=vVWYLYcwheo

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:19