Novú vianočnú kampaň pre Tesco Mobile od MADE BY VACULIK sprevádzajú dva spoty. V prvom boduje hanblivý stredoškolák v zbieraní bozkov od dvoch pekných spolužiačok, v druhom exceluje tatko v lovení kaprov na zamrznutom rybníku.
Kampaň sa zameriava na odkomunikovanie získavania dvojnásobného kreditu pri každom dobití. Okrem televíznych spotov sú súčasťou kampane aj printy, online a instore v predajniach Tesco.
Vizitka:
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Bohumil Dohnal
Strategy: Zuzana Ďurčeková
Account Manager: Tina Bineva
Production: Savage
Režisér: Jan Těšitel
Fotograf: Šymon Kliman
Ktorý zo spotov sa vám pozdáva viac?
https://www.youtube.com/watch?v=Ed1Ho4E_eiY
https://www.youtube.com/watch?v=vVWYLYcwheo