Super Bowl
StoryEditor

Čo sa chystá na sviatok televíznej reklamy Super Bowl

22.01.2014, 12:26
Ktoré značky sa objavia počas najsledovanejšieho prenosu roka a aké reklamy chystajú.

Už v nedeľu 2. februára odvysiela americký kanál Fox finále futbalovej ligy Super Bowl. Reklamné pauzy budú plné nových spotov vyrobených špeciálne pre tento deň.

Ako informuje AdWeek, na Super Bowle sa objaví viacero automobiliek. Vracia sa Chevrolet, Volkswagen, dve reklamy bude mať aj Hyundai a debut zaznamená Jaguar, ktorý pripravuje spot v spolupráci s Spark 44 a Mindshare. Kia ponúkne minútový spot parodujúci filmovú sériu Matrix a objaví sa v ňom aj Laurence Fishburne.

Ďalšou celebritnou tvárou v reklame počas Super Bowlu bude Arnold Schwarzenegger. Oslovila ho totiž značka Bud Light, ktorá mu dala honorár 3 milióny dolárov.

Na Super Bowl sa však nevráti Best Buy alebo Subway, ktorý vyhlásil, že cena dosiahla "šialenú úroveň". Ako už informovali Stratégie, za 30 sekundovú reklamu zaplatia inzerenti 4 milióny dolárov, čo je nový americký televízny rekord.

Nestlé na Super Bowle prvýkrát ukáže značku Butterfinger, konkurujúci Reese's Peanut Butter Cups. V hlavnej úlohe jeho spotu od Dailey budú "Mr. and Mrs. Buttercup".

AdWeek špeciálne pre túto príležitosť spustil Super Bowl Ad Tracker - miesto, kde pridáva nové informácie o superbowlových reklamách.

http://youtu.be/tnC4vhEiEf4

http://youtu.be/ksXQG-rLjZo

https://www.youtube.com/watch?v=ffXmQhrjWV8

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2025 12:04