Už v nedeľu 2. februára odvysiela americký kanál Fox finále futbalovej ligy Super Bowl. Reklamné pauzy budú plné nových spotov vyrobených špeciálne pre tento deň.
Ako informuje AdWeek, na Super Bowle sa objaví viacero automobiliek. Vracia sa Chevrolet, Volkswagen, dve reklamy bude mať aj Hyundai a debut zaznamená Jaguar, ktorý pripravuje spot v spolupráci s Spark 44 a Mindshare. Kia ponúkne minútový spot parodujúci filmovú sériu Matrix a objaví sa v ňom aj Laurence Fishburne.
Ďalšou celebritnou tvárou v reklame počas Super Bowlu bude Arnold Schwarzenegger. Oslovila ho totiž značka Bud Light, ktorá mu dala honorár 3 milióny dolárov.
Na Super Bowl sa však nevráti Best Buy alebo Subway, ktorý vyhlásil, že cena dosiahla "šialenú úroveň". Ako už informovali Stratégie, za 30 sekundovú reklamu zaplatia inzerenti 4 milióny dolárov, čo je nový americký televízny rekord.
- Pozrite si reklamu Axe pre tohtoročný Super Bowl v Coffee Breaku Stratégií
Nestlé na Super Bowle prvýkrát ukáže značku Butterfinger, konkurujúci Reese's Peanut Butter Cups. V hlavnej úlohe jeho spotu od Dailey budú "Mr. and Mrs. Buttercup".
AdWeek špeciálne pre túto príležitosť spustil Super Bowl Ad Tracker - miesto, kde pridáva nové informácie o superbowlových reklamách.
http://youtu.be/tnC4vhEiEf4
http://youtu.be/ksXQG-rLjZo
https://www.youtube.com/watch?v=ffXmQhrjWV8
Zdroj: Ivan Krasko