StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: "Krásnych ideí nebolo až tak veľa"

09.05.2014, 09:51
Podľa Maroša Keményho z Creative Department si najviac bodov tento mesiac zaslúži SCR, Mayer McCann Erickson a Istropolitana Ogilvy.

Predklincovú atmosféru bolo cítiť aj tento mesiac na Hodnotení Stratégií, kedy spolu s odbornou porotou sme hodnotili azda najväčší počet prác v poslednom ročníku.

Z tohto množstva si však iba jedna práca prenáša body do posledného kola, v ktorom sa bude rozhodovať o prenesení bodov do Agentúry roka. Je ňou práca od Istropolitana Ogilvy pre Peugeot Slovakia. Šampión ostáva neprekonaný - TRIAD Advertising (5,83 bodov). Agentúrou mesiac je po minulomesačnom Wiktor Leo Burnett - MADE BY VACULIK (13,82 bodov).

Tento mesiac si pri hodnotení agentúr zobral slovo Maroš Kemény, strategy director z Creative Department. Napriek všeobecne nízkym známkam, ktoré porota udelila, ocenil TV spot pre Corgoň od SCR, outdoorové využitie podnosov vo foodcourtoch pre Coca Colu od Mayer McCann Erickson a personalizovaný billboard, ktorý identifikoval poznávaciu značku vášho auta- od Istropolitana Ogilvy a Peugeot Slovakia.

Kompletné výsledky si môžete pozrieť tu.

https://www.youtube.com/watch?v=IYeD4xzpq_Q&feature=youtu.be

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 22:05