Agentúra Kuulfabrik zrealizovala pre svojho klienta Janeba Time SR a jeho značku Candino guerilla kampaň, ktorú mohli zaznamenať návštevníci obchodných centier Eurovea v Bratislave a AuPark v Žiline. Kampaň bola postavená na dvoch veľkých historických osobnostiach, ktoré sú tvárami značky Candino, ikone krásy 50tych rokov Marilyn Monroe a hercovi Jamesovi Deanovi.
Úlohou agentúry Kuulfabrik bolo, aby predajca švajčiarskych hodiniek zaujal a zviditeľnil svoje autorizované predajne v daných centrách. Úloha bola splnená. Od rána až do večera totiž návštevníkom v obchodných centrách z výkladov mávali Marylin Monroe a James Dean. “Bol to príjemý projekt. Našou úlohou nebolo predať produkt, ale zviditeľniť ho, čo sa nám, myslím, podarilo,” povedal Michal Turza, Head of Production agentúry Kuulfabrik, “Ja osobne mám rád projekty, kde sa smeruje aj k istej osvete. V tomto prípade bolo cieľom zviditeľniť predajcu kvalitných hodiniek so švajčiarskymi strojčekmi, aby zaujali návštevníkov centier viac ako nekvalitné hodinky, ktoré sa predávajú takmer na každom rohu.”
Pozrite sa, ako sa ikonu krásy a herca podarilo stvárniť.
https://www.youtube.com/watch?v=oXXdQX0hYAo
Zdroj: Erika Brindzová

