Sociálna sieť LinkedIn ponúkne novinku v predaji reklamy. Po novom nemusia mať inzerenti iba jeden typ reklamy pre globálny trh, ale môžu nastaviť individuálne reklamy pre každú krajinu. Uvádza Mashable.
LinkedIn pridal inzerentom jazykový filter: bude sa odvíjať od jazyka, ktorý majú používatelia nastavený ako hlavný. Inzerenti im budú môcť priniesť reklamu v tomto jazyku, takže reklama v USA bude iná ako napríklad tá pre Európu či stredoeurópsky regióne.
Zmena sa týka 200 miliónov používateľov site LinkedIn mimo USA. Viceprezident LinkedIn-u David Thacker pre Mashable povedal, že geolokácia reklám podľa neho dáva zmysel, keďže z 3,5 milióna spoločností, ktoré sú na tejto sieti, je väčšina mimo Ameriky. Sieť sa v poslednom čase viac sústredí na medzinárodnú expanziu.
LinkedIn avizuje aj ďalšiu novinku: individuálne jazykové nastavenia pre stránky. Ich správcovia budú môcť po novom nastaviť, aby sa napríklad používateľom v Brazílii zobrazili iba niektoré príspevky, iné od tých, ktoré vidia napríklad vo Francúzsku. A to takisto podľa preferovaného jazyka. LinkedIn má okrem toho filtre podľa veľkosti spoločnosti, odvetvia, pracovnej pozície používateľov a geografického kľúča.
Zdroj: Ivan Krasko

