StoryEditor

Kooperativa s novou kampaňou

25.10.2013, 14:14
Autor:
HNHN
Aj tento rok prichádza poisťovňa Kooperativa s novým spotom na havarijné poistenie.

Spot pokračuje v koncepte, v ktorom hrdinu stvárňuje herec Jozef Vajda. Tohtoročný spot vychádza z faktu, že auto pre majiteľa predstavuje „statusotvorný“ prvok. Auto je niečo, v čom sa každý šofér vidí, a náš hrdina sa vo svojom aute vidí doslova. To je síce pekné, ale má to aj svoje nevýhody a riziká. Preto by si žiadny zodpovedný šofér nemal zabudnúť svoju motorovú pýchu poistiť.

Kampaň rozvíja tento motív okrem spotu aj v outdoore.

 

VIZITKA KAMPANE:

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Klient: Kooperativa

Creative Director: Rasťo Michalík, Peter Michalka Copywriter: Peter Michalka

Art Director: Adam Marčan

Account Manager: Zuzana Imrichová

Produkcia: Vertigo production

Režisér: Vlado Struhár

Fotograf: Silvia Slafkovská

 

https://www.youtube.com/watch?v=lCvaDcg4JlA

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2022 13:19