Spot pokračuje v koncepte, v ktorom hrdinu stvárňuje herec Jozef Vajda. Tohtoročný spot vychádza z faktu, že auto pre majiteľa predstavuje „statusotvorný“ prvok. Auto je niečo, v čom sa každý šofér vidí, a náš hrdina sa vo svojom aute vidí doslova. To je síce pekné, ale má to aj svoje nevýhody a riziká. Preto by si žiadny zodpovedný šofér nemal zabudnúť svoju motorovú pýchu poistiť.
Kampaň rozvíja tento motív okrem spotu aj v outdoore.
VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Kooperativa
Creative Director: Rasťo Michalík, Peter Michalka Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Adam Marčan
Account Manager: Zuzana Imrichová
Produkcia: Vertigo production
Režisér: Vlado Struhár
Fotograf: Silvia Slafkovská
https://www.youtube.com/watch?v=lCvaDcg4JlA