Získané shortlisty si rozdelia PHD, OMD, Jandl a TRIAD Advertising.
Prague International Advertising Festival zverejnil na svojej stránke práce, ktoré postúpili do finálneho hlasovania poroty. Za slovenskú posádku sa na shortlist prebojovali štyri agentúry - PHD (1 shortlist), OMD (1 shortlist), Jandl (5 shortlistov) a TRIAD Advertising (2 shortlisty). Spolu zatiaľ z festivalu odnášajú deväť shortlistov. Celkový zoznam finalistov si môžete pozrieť tu.
Víťazi budú zverejnaní na Best of... 21.5 v Prahe. Večer v Národnej galérii zavŕši dvojdňová konferencia, na ktorej sa predstaví viac než dvadsať medzinárodných prednášajúcich. Témou tento rok sú zmeny, ktoré marketing a komunikáciu v posledných rokoch zásadne zmenili.
Do finálne sa prebojovalo celkovo 137 prác. "Medzi kandidátmi na víťazov sú renomovaní svetoví hráči ako BBDO New York, Fred&Farid, R/GA, Almap BBDO, Heimat, ale tiež agentúry, ktoré nepatria medzi tradičných zberateľov trofejí," hovorí riaditeľ festivalu Marek Hlavica. Podľa jeho slov to potvrdzuje zvláštne postavenie PIAFu, na ktorom môžu bodovať i iné práce než na tradičných súťažiach kreativity.
Porotu vedie Alexander Schill z nemeckej agentúry ServicePlan. Festival prebehne 20 - 21. mája.

