Už na konci minulého roka zahájila O2 Telefónica v Česku projekt s názvom Inspirace, v rámci ktorého chce operátor zmeniť svoj predajný systém. O2 v Česku svojim koncovým zákazníkom na predajných miestach ponúka okrem klasickej ponuky aj zážitky, emócie a priamy kontakt s technológiou. O2 tak nechce byť „len“ poskytovateľom služieb ale zároveň i inšpirátorom a predávať chce práve cez zážitky.
Pod projektom Inspirace je podpísaná slovenská agentúra Elite Solutions, ktorá momentálne otvára pobočku v Česku. O2 si agentúru vybralo spomedzi 7 ďalších. Zadaním bolo nový koncept predaja, zmena vizuálneho a predajného štýlu predajní. „Prišli sme so širokým multichannel riešením, ktorý sa dotkol portálu, spôsobu predaja vo všetkých kanáloch, dizajnu predajní i vystupovania ľudí,“ hovorí pre Stratégie o návrhoch na zmenu strategy planner Elite Solutions Peter Šurín, ktorý má na starosti tiež new business v ČR.
Agentúra chce tím v Prahe vyskladať zo začiatku zo skúsených odborníkov, s ktorými už v minulosti spolupracovala. Títo majú byť kostrou tímu. „Okolo nich chceme následne tím dopĺňať o mladých a talentovaných ľudí s drive-om a chuťou niečo v tejto oblasti dosiahnuť. Tím bude úzko spolupracovať a sharovať si skúsenosti aj so slovenským tímom a v prípade potreby si vzájomne pomáhať,“ dodal Šurín.
Český tím bude viesť Jan Honza Javornický, ktorý si nesie so sebou skúsenosti z pozície communication strategist z Media Factory. Pobočka bude fungovať od februára.
Elite Solutions bude pripravovať aj novú kampaň pre O2 na Slovensku. Klient si vyberal spomedzi agentúr, s ktorými už predtým vstúpil do spolupráce. Kampaň má odštartovať začiatkom februára.
Zdroj: Erika Brindzová

