StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Šampiónom je TRIAD, agentúrou mesiaca MUW S&S

12.12.2013, 10:21
Menej prác s nápadom, viac priemernosti.

Druhé Hodnotenie Stratégií v tomto súťažnom roku (spravidla od novembra do novembra) prinieslo v porovnaní s prácami, ktoré agentúry vytvorili predchádzajúci mesiac, menej nápaditých prác. Agentúry budú mať možnosť presvedčiť nabudúci mesiac, kedy rozhodujúcu úlohu budú zohrávať práve vianočné kampane. Rádio spoty, ktoré sú spravidla najmenej obľúbenou tvorbou, vyhrali jednoduchosťou a čistou líniou. Aj tu platí - menej je niekedy viac. Stačí jeden voiceover či jednoduchý dialóg. A samozrejme nápad. Ktorým prácam nechýbal, si pozrite vo videu.

Tento mesiac úroveň reklamných agentúr hodnotí marketingová riaditeľka Tesco Stores SR - Andrea Lapuniková. "Nie je jednoduché spracovať tradičné témy tak, aby zaujali zákazníka, človeka a klienta zároveň. MUW Saatchi&Saatchi sa to podarilo," hovorí.


Výsledky nájdete tu.

https://www.youtube.com/watch?v=PQM7kk4dGaE&feature=youtu.be

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 13:17