StoryEditor

THIS IS LOCCO pripraví online komunikáciu pre RIO Fresh

14.05.2014, 13:48
Základom bude HERO stratégia.

Slovenský výrobca ovocných a zeleninových štiav, nektárov a nápojov, firma McCarter, posilňuje vzťah produktového radu RIO so svojimi zákazníkmi. Najala si na to agentúru THIS IS LOCCO. Tá sa postará o komunikáciu štiav na Facebooku. Klient chce posilniť vnímanie čerstvosti a kvality ako hlavného atribútu výrobkov.

Základom HERO stratégie, ktorú agentúra zvolila, je dôraz na produkt, ktorý je vizuálne a textovo hrdinom komunikácie. Nehľadáme žiadne substitučné témy. Facebook post je pre nás malý print, ktorý vieme dostať pred zraky zákazníkov. Jasná komunikácia produktu a benefitov pri dobrej kreatíve dokáže aj pobaviť,” dopĺňa Lucia Pazičová, copywriter THIS IS LOCCO.

„Rozhodli sme sa posilniť pravidelnú komunikáciu radu štiav RIO Fresh na Facebooku, ktorý vnímáme pre slovenský FMCG produkt ako veľmi efektívny kanál. Obzvlášť, ak je produktový rad takto bohatý. Sme radi, že sa klient stotožnil s našou HERO stratégiou a budeme môcť využiť naše skúsenosti nadobudnuté pri obdobnej komunikácii pre značky Liptov, Royal Canin či Spiš,“ hodnotí Ivan Dvoran, managing director THIS IS LOCCO.

„Agentúru THIS IS LOCCO sme oslovili na základe ich predchádzajúcej práce pre iné slovenské značky, ktorým úspešne vytvorili komunikačnú platformu v rámci sociálnych médií.  Sme presvedčení, že komunikácia Rio Fresh na sociálnych médiách pomôže vyprofilovať vnímanie značky ako aj zvýšiť povedomie o benefitoch našich produktov. Veríme, že v budúcnosti s THIS IS LOCCO vytvoríme aj ďalšie kampane zamerané nielen na online,“ hovorí Eva Cvíčelová, Brand manager spoločnosti McCarter.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 23:33