Banka mBank sa v týchto dňoch mení. Upravuje svoje logo, avizuje nový internet banking a spúšťa kampaň. "Namiesto klasického loga bude mBank využívať koncept ikon, ktoré sa budú prispôsobovať konkrétnym situáciám. Túto veľkú vizuálnu zmenu bude sprevádzať rozsiahla reklamná kampaň," uvádza v tlačovej správe.
Kampaň vedená v duchu "Zamávaj svojej banke a nasťahuj sa do mBank" vznikla v Česku a na Slovensko sa iba lokalizovala. Za "rebrandingom", respektíve redizajnom stojí agentúra Yashica. Na televíznom spote spolupracovala agentúra Mustard, produkciu zabezpečil Filmservis a spot režíroval Tomáš Mašín. Teasing odštartoval v niektorých mestách začiatkom februára, hlavná fáza sa spustila včera.
Podľa MarketingSalesMedia bude kampaň približne mesiac v televízii a outdoore okrem billboardov, využijú sa aj neštandardné formáty napríklad v obchodných centrách. Výkonný riaditeľ obchodného oddelenia Paweł Kucharski pre magazín povedal, že celkovo do kampane investujú 450 tisíc eur na Slovensku a 30 miliónov Kč v Česku (v prepočte 1,09 milióna eur). Nákup médií na Slovensku podľa Marketing&Media zabezpečuje Starmedia. PR komunikáciu pre mBank robí na Slovensku PR Clinic.
Logo vytvorila agentúra BNA, má pripomínať čiarový kód. "Vybraná škála farieb nadväzuje na farby súčasného loga s kvetinkou a vyjadruje blízkosť k zákazníkom a pochopenie ich potrieb," tvrdí banka. Bude tiež pracovať s jeho obmenami v závislosti od produktov.
Nové logo mBank
Ikony ako obmeny loga
Televízne spoty
http://youtu.be/D4VMTX8PhJ0
http://youtu.be/LImCGPSnd-w
Zdroj: Ivan Krasko