Vladimír Vůjtek v reklame na Corgoň
StoryEditor

Takto vyzerá nová kampaň pre Corgoň

09.05.2014, 08:58
Pozrite si kampaň v kompletnej zostave pod taktovkou agentúry SCR.

Agentúra SCR minulý rok vyhrala klienta Corgoň, pivnú značku patriacu do portfólia Heineken Slovensko, a z digitálnej agentúry sa zmenila na fullservisovú. V týchto dňoch je vonku nová kampaň.

V TV spote hlavnú úlohu zohráva tréner slovenskej reprezentácie – Vladimír Vůjtek. Ten si v spote od mladíkov náhodou vypočuje kritiku na to, ako vedie svoj tím hokejistov...

Corgoň bude naďalej pokračovať v promo kampani Žijeme hokejom. V rámci nej pripravila agentúra projekt Hokejové rady.  V kampani dramatizuje kľúčovú myšlienku, čo je skutočnosť, že každý Slovák rozumie hokeju a vždy k nemu má čo povedať. Na citylightoch vo vybraných mestách sú umiestnené interaktívne plochy. Tam môžu okoloidúci sledovať, ako sa na displejoch v aktuálnom čase objavujú tie najzaujímavejšie, najhodnotnejšie rady nášmu trénerovi. Pokiaľ si teda ktokoľvek zaumieni zviditeľniť sa týmto spôsobom a jeho rada bude na sociálnych sieťach pozitívne vnímaná, nájde svoje meno a radu možno práve tu.

V rámci kampane došlo aj k redizajnu súťažných obalov, POS materiály kopírujú vizuál v outdoore. Kampaň potrvá do konca mája.

Ako sa vám nový Corgoň páči?

https://www.youtube.com/watch?v=cuifGw9SplI

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 01:17