Agentúra SCR minulý rok vyhrala klienta Corgoň, pivnú značku patriacu do portfólia Heineken Slovensko, a z digitálnej agentúry sa zmenila na fullservisovú. V týchto dňoch je vonku nová kampaň.
V TV spote hlavnú úlohu zohráva tréner slovenskej reprezentácie – Vladimír Vůjtek. Ten si v spote od mladíkov náhodou vypočuje kritiku na to, ako vedie svoj tím hokejistov...
Corgoň bude naďalej pokračovať v promo kampani Žijeme hokejom. V rámci nej pripravila agentúra projekt Hokejové rady. V kampani dramatizuje kľúčovú myšlienku, čo je skutočnosť, že každý Slovák rozumie hokeju a vždy k nemu má čo povedať. Na citylightoch vo vybraných mestách sú umiestnené interaktívne plochy. Tam môžu okoloidúci sledovať, ako sa na displejoch v aktuálnom čase objavujú tie najzaujímavejšie, najhodnotnejšie rady nášmu trénerovi. Pokiaľ si teda ktokoľvek zaumieni zviditeľniť sa týmto spôsobom a jeho rada bude na sociálnych sieťach pozitívne vnímaná, nájde svoje meno a radu možno práve tu.
V rámci kampane došlo aj k redizajnu súťažných obalov, POS materiály kopírujú vizuál v outdoore. Kampaň potrvá do konca mája.
Ako sa vám nový Corgoň páči?
https://www.youtube.com/watch?v=cuifGw9SplI