StoryEditor

Kampaň s návodom na selfie fotky

04.03.2014, 16:07
Galderma Spirig so Zaraguza Digital spustili novú kampaň na Aknecolor.

Spoločnosť Galderma Spirig spustila v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital novú kampaň na liek na akné Aknecolor. Hlavným nástrojom kampane je interaktívna hra na webe a hlavným insightom aktuálny fenomén medzi teenagermi (i oskarovými hercami) - selfie fotky.

„Mladí ľudia radi pridávajú svoje fotky na sociálne siete, no zároveň ich často trápi akné. Na výber tak majú dve možnosti - buď použijú pózu, ktorá vyrážku zakryje, alebo Aknecolor, ktorý okrem krytia vyrážky aj lieči,“ povedala o kampani online copywriterka Mirka Biel Kasanická.

Kampaň paralelne prebieha aj na facebookovej stránke Aknecolor. Doteraz bolo odohraných viac než 69 700 levelov, zo všetkých registrovaných hráčov tvoria dievčatá 80 %.

(Video ku kampani pod správou.)

„Spolupráca so Zaraguzou je výsledkom tendra. Po dlhšom období ide vôbec o prvú online kampaň pre mladých. Cieľom kampane je predstaviť Aknecolor opäť teenagerom, odlíšiť ho najmä od ostatných kozmetických produktov a zdôrazniť jeho liečivý a zároveň krycí účinok,“ upresnila ciele kampane Zuzana Švajdlenková, produktová manažérka Galderma Spirig.

Okrem produktu Aknecolor pripravuje Zaraguza kampane aj pre ďalšie produkty z portfólia spoločnosti - Daylong a Exopic.

 

 

http://youtu.be/6pHDOXAcQXc

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 04:32