Spoločnosť Galderma Spirig spustila v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital novú kampaň na liek na akné Aknecolor. Hlavným nástrojom kampane je interaktívna hra na webe a hlavným insightom aktuálny fenomén medzi teenagermi (i oskarovými hercami) - selfie fotky.
„Mladí ľudia radi pridávajú svoje fotky na sociálne siete, no zároveň ich často trápi akné. Na výber tak majú dve možnosti - buď použijú pózu, ktorá vyrážku zakryje, alebo Aknecolor, ktorý okrem krytia vyrážky aj lieči,“ povedala o kampani online copywriterka Mirka Biel Kasanická.
Kampaň paralelne prebieha aj na facebookovej stránke Aknecolor. Doteraz bolo odohraných viac než 69 700 levelov, zo všetkých registrovaných hráčov tvoria dievčatá 80 %.
(Video ku kampani pod správou.)
„Spolupráca so Zaraguzou je výsledkom tendra. Po dlhšom období ide vôbec o prvú online kampaň pre mladých. Cieľom kampane je predstaviť Aknecolor opäť teenagerom, odlíšiť ho najmä od ostatných kozmetických produktov a zdôrazniť jeho liečivý a zároveň krycí účinok,“ upresnila ciele kampane Zuzana Švajdlenková, produktová manažérka Galderma Spirig.
Okrem produktu Aknecolor pripravuje Zaraguza kampane aj pre ďalšie produkty z portfólia spoločnosti - Daylong a Exopic.
http://youtu.be/6pHDOXAcQXc
Zdroj: Miroslava Klempová