Minulý piatok (28.marca 2014) začala spoločnosť BigMedia realizovať outdoorovú kampaň na podporu privátnej značky MOJA sietí TERNO a Moja Samoška, ktorej súčasťou sú 3D makety nadrozmerných červených jabĺk, ktoré boli umiestnené hydraulickým ramenom na frekventovaných miestach v uliciach Bratislavy - ide o osem dvestokilových jabĺk s nápisom Moja v červenom srdiečku na Trnavskom mýte, Kollárovom námestí, Kamennom námestí, Hlavnej stanici, či neďaleko Carltonu, Športovej haly Pasienky, River Parku a Auparku.
Súčasťou kampane bol aj guerilla marketing - prostredníctvom výkonného projektoru bola počas piatkovej a sobotnej noci realizovaná video projekcia loga značky na vytipovaných budovách.
Kampaň je podporená aj handy držiakmi v MHD a jabĺčka nájdu obyvatelia Bratislavy onedlho aj na vybraných MHD zastávkach. "V najbližších dňoch štartujeme pre našich fanúšikov aj súťaž na Facebooku, v ktorej si budú páry vyznávať lásku pri srdcovom jabĺčku," povedala pre Stratégie Denisa Žumárová, špecialista marketingu spoločnosti Diligentia R.C., ktorá zastrešuje značku MOJA sietí TERNO a Moja Samoška.
Zdroj: Miroslava Klempová

