StoryEditor

Vaša firma ja na tom zle. Vieme prečo

03.04.2014, 15:24
Za všetkým stojí IBM, Stratégie a Digitask.

IBM a Stratégie pripravili marketérom ťažké chvíle. Titulky Stratégií sa na chvíľu premenili na personalizované odkazy s hrôzostrašným scenárom.

Sto marketérom sa teda stalo, že ráno dostali na stôl titulku s hlavným headlinom, ktorý hovorí o tom, do akého veľkého problému sa dostali.

 

Prečítajte si pod titulkami Stratégií, ako to fungovalo:

 

 

 

Ak obrátili stranu, zistili, že ak sa chcú tomuto problému vyhnúť, nemali by premeškať konferenciu spoločnosti IBM zameranú na zákaznícku skúsenosť.

 

Aj takto môže vyzerať pozvánku na konferenciu. Za jej nápadom stojí Digitask, ktorej úlohou bolo ju spropagovať. “Žiadna masová komunikácia neprichádzala do úvahy. Ide o marketérov, ktorých nie je ľahké upútať. Každý z nich však číta Stratégie – no tradičná inzercia neprichádzala do úvahy. Bolo nutné vyvolať veľmi silnú reakciu u malej skupiny ľudí,” tvrdí Peter Andráš, creative director Digitasku. Riešením bolo, že každý marketingový riaditeľ, ktorého chce IBM pozvať, dostane Stratégie s personalizovanou titulkou, ktorú len veľmi ťažko prehliadne.
 

Čo by ste robili vy, keby vám na stole pristáli Stratégie s katastrofickým headlinom a menom vašej firmy?

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2025 02:22