Pár týždňov po tom, ako Zuno predstavilo novú kampaň, prichádza online banka s ďalšími dvoma reklamnými spotmi - jeden komunikuje požičku a druhý poistenie pôžičky.
Dievčatá, ktoré na loptách cvičili pilates v prvej reklame na účet Plus, vystrieda v pôžičkovom spote pár, ktorý sa rozhoduje o investícii do domácnosti a hipster, ktorému sa stane nehoda vo vlastnej obývačke.
25-sekundový reklamný spot budú vysielať TV JOJ, JOJ PLUS a WAU do konca marca. Zároveň bude bežať jeho 15 sekundový zostrih. Media mix obsahuje taktiež online podporu, ktorá bude zahŕňať bannery, PPC a CRM. Spustenie online kampane je naplánované na 3. marec. Zuno v rovnakom čase uvádza aj 15 sekundový spot pre poistenie s pôžičkou Plus.
Online banka Zuno prišla s novým konceptom komunikácie začiatkom tohto mesiaca, kedy spustila úplne novú televíznu kampaň. Tá je postavená na niekoľkých bežných životných situáciách, v ktorých poukazuje na jednoduchosť bankových operácií s pomocou internetu a mobilného telefónu. Kampaň pripravila Zaraguza Digital, reklamná agentúra, ktorá je partnerom banky od mája 2012, v spolupráci s režisérom Jurajom Štepkom. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila ZenithOptimedia.
http://youtu.be/fJAPDk2dkPE
http://youtu.be/jtJI_M20Eec
Zdroj: Miroslava Klempová