StoryEditor

Reštaurácie a Facebook sa zbližujú

28.05.2014, 14:00
Sociálna sieť umožnila reštauráciám pridávať svoje menu. Môže to zájsť až k online objednávaniu jedál cez Facebook.

Facebook má novinku: umožnil reštauráciám, aby prostredníctvom neho zverejňovali svoje menu. Informuje Mashable a Facebook na blogu.

Týmto krokom podľa webu sleduje cieľ udržať u seba používateľov a prípadne získať viac reklamy. Môže to tiež vydláždiť cestu k ďalším krokom v budúcnosti: napríklad k objednávaniu jedál z reštaurácií rovno cez Facebook. "Nemôžete kliknúť a objednať si, ale zdá sa to ako logický krok do budúcnosti," tvrdí Mashable a dodáva, že Facebook naznačoval záujem spojiť používateľov s reštauráciami už minulý rok, keď spolu s OpenTable zaviedol možnosť rezervácie stolov v reštaurácii priamo z News Feedu.

Reštaurácie môžu vďaka novinke, na ktorej Facebook spolupracoval so SinglePlatform, postovať jedálne lístky, fotografie či akékoľvek ponuky a akcie spojené s ich reštauračným biznisom Zatiaľ to funguje v USA a Kanade - ostatné krajiny si musia vystačiť s klasickými cestami, napríklad zverejňovaním menu v pdf alebo ako fotografie.

Konkurenciou pre Facebook môže byť služba Yelp.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 20:16