Facebook má novinku: umožnil reštauráciám, aby prostredníctvom neho zverejňovali svoje menu. Informuje Mashable a Facebook na blogu.
Týmto krokom podľa webu sleduje cieľ udržať u seba používateľov a prípadne získať viac reklamy. Môže to tiež vydláždiť cestu k ďalším krokom v budúcnosti: napríklad k objednávaniu jedál z reštaurácií rovno cez Facebook. "Nemôžete kliknúť a objednať si, ale zdá sa to ako logický krok do budúcnosti," tvrdí Mashable a dodáva, že Facebook naznačoval záujem spojiť používateľov s reštauráciami už minulý rok, keď spolu s OpenTable zaviedol možnosť rezervácie stolov v reštaurácii priamo z News Feedu.
Reštaurácie môžu vďaka novinke, na ktorej Facebook spolupracoval so SinglePlatform, postovať jedálne lístky, fotografie či akékoľvek ponuky a akcie spojené s ich reštauračným biznisom Zatiaľ to funguje v USA a Kanade - ostatné krajiny si musia vystačiť s klasickými cestami, napríklad zverejňovaním menu v pdf alebo ako fotografie.
Konkurenciou pre Facebook môže byť služba Yelp.
Zdroj: Ivan Krasko

