Usability je fenomén posledných rokov, ktorý by ste určite nemali zanedbať, ak chcete pomôcť svojmu biznisu. Primárne sa tento pojem používa v prípade webov a aplikácií, princípy použiteľnosti sa však dajú aplikovať prakticky pri akomkoľvek produkte - ako, sa môžete dozvedieť v poradí na treťom Conversion Meetup v Bratislave.
Conversion Meetup je neformálne podujatie určené pre nadšencov online sveta, ktoré sa bude konať už 6.11. 2014 v Refinery Gallery. Meetup vytvára priestor nielen software, ale aj online špecialistom, ktorí si budú môcť po celý deň vymieňať skúsenosti z oblasti UX, usability, výkonnostného online marketingu a analytiky.
Hlavným rečníkom tohtoročného meetupu bude známy veterán z oblasti usability, Eric Reiss. „Na Slovensko sa veľmi teším. Videl som veľa skvelých online projektov, ktoré sú úspešné. Všeobecne je o Slovákoch známe, že sú v oblasti vývoja zdatní. Verím, že naše stretnutie bude prínosom pre obe strany,“ uviedol Eric Reiss.
Okrem Erica Reissa odprezentujú svoje teoretické i praktické skúsenosti Gavin Taylor - šéf digitálu Carat UK, Viedenské dizajnérske štúdio Strukt a Stefan Konopatzki z medzinárodného e-shopu Stilago. Slovensko zastúpi napríklad aj šéf marketingu online banky Zuno, Bohdan Fedor, ktorý na meetupe otvorí tému online bankovníctva s názvom „Prečo banka nie je e- shop“.
Zdroj: eb.

