StoryEditor

Stop vlhkosti. Tak sa volá nová kampaň pre Ceresit

17.10.2014, 10:17

V Bratislave stretnete orosené zastávky. Doslova.

Bratislavské zastávky MHD na Zochovej a Poštovej sa na dva týždne zmenili na domáce kúpeľne. Na zastávke nájdete tlačidlo, ktoré po stlačení orosí zrkadlo. Ak ho zotriete, objaví sa v ňom vaša karikatúra. V kúpeľni, ktorá vyzerá podobne, ako u Slovákov doma, poukazuje na fakt, že vlhkosť v domácnosti sa môže tykať naozaj každého. 

„Z prieskumov vieme, že mnoho ľudí považuje vlhké okná a studené steny za bežnú vec. Chceli sme spotrebiteľov upozorniť na to, že neriešený problém nadmernej vlhkosti v domácnosti sa môže prejaviť na zdraví, komforte života i účtoch,” vysvetľuje Katarína Baránková, ACC Senior Brand Manager spoločnosti Henkel pre Českú republiku a Slovensko.

https://www.youtube.com/watch?v=2qkYOqjCDdM

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 22:27