Agentúra Wiktor Leo Burnett sa na svojej Facebook stránke pochválila so spoluprácou pre festival Bažant Pohoda, ktorý sa tradične koná na trenčianskom letisku. Spoluprácu dnes pre Stratégie potvrdil Peter Kontra, managing director agentúry.
Agentúra sa postará o kompletnú komunikáciu od webu, ATL, BTL, časovanie kampane až po social content.
"Konceptom pre ročník 2015 su rozprávajúce sa bábätká, ktoré sú jednotiacim grafickým prvkom festivalu už od jeho vzniku, t. j. od roku 1997. Rozhodli sa konečne prehovoriť, a budú návštevníkov a fanušíkov vtipnou formou sprevádzať všetkými oblasťami festivalu, od ohlasovania nových interpretov, cez dôležité info, až po rôzne aktuálne udalosti zo života príprav festivalu," povedala k novému konceptu Veronika Gulášová, Partnership Director POHODA FESTIVAL.
Ak hľadáte súvislosť medzi Milanom Rastislavom Štefánikom a Elenou Maróthy Šoltésovou na vizuáli, tak spočíva v tom, že obaja majú tri mená tak ako aj Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: eb.

