StoryEditor

Spravovať sociálne médiá Renaultu bude VISIBILITY

26.05.2014, 09:21
Agentúra sa bude starať o online komunikáciu automobilky na Slovenskom i Českom trhu. V pláne je posilniť vzťah so zákazníkmi a výkonnostný marketing.

Renault sa rozhodol zlepšiť online komunikáciu na sociálnych sieťach. Zveril ju do rúk agentúre VISIBILITY, ktorá vzišla ako víťaz medzinárodného tendra. Tá sa postará o posilnenie vzťahu značiek Renault a Dacia so zákazníkmi prostredníctvom unikátnych príbehov, prácou s komunitou a zapojením výkonnostného online marketingu. Vďaka pôsobeniu aj na českom trhu bude VISIBILITY spravovať obe jazykové verzie.

„Sme radi, že sme získali ďalšieho klienta, ktorého môžeme obslúžiť aj na českom trhu a vidíme, že má zmysel, keď agentúra pôsobí na viacerých trhoch,“ hodnotí Juraj Sasko, riaditeľ VISIBILITY.

Pre oba trhy agentúra vytvorila obdobnú stratégiu komunikácie. Tá pozostáva z komunikácie na sociálnych médiách, výkonnostného online marketingu a blízkej kooperácie s klientom. “Výkonnostný online marketing nie je možné robiť bez pomoci klienta, preto chceme pri práci s Renaultom čo najužšie spolupracovať,” dodáva Sasko.

Agentúra chce na Facebook stránky priniesť čo najviac nových fanúšikov a zvýšiť počet interakcií s nimi kombináciou pútavej komunikácie a platenej podpory. „Zaujímavé príbehy, ktoré priblížia fanúšikom skutočnú hodnotu značky a predstavia produkt inak, ako len prerozprávaním holých faktov, sú pri značke tohto typu kľúčové.“ sumarizuje Juraj Sasko.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 22:07