Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v máji tohto roka prijímala nových členov. Výsledkom sú dvaja noví členovia - B2B Group – online marketing agency a Adbee digital. Členmi sú od júla 2014.
„Máme veľkú radosť z toho, že môžeme medzi členskými agentúrami privítať dvoch nových členov v podobe špecialistov na performance marketing a zároveň mladý a dravý kreatívny tím. Je to pozitívny signál toho, že online marketing sa na Slovensku dynamicky rozvíja a ADMA môže garantovať ešte väčšiu profesionalitu slovenskému digitálnemu trhu,” uviedol Pavol Kubán, prezident a predseda správnej rady ADMA, tesne po prijatí B2B Group a Adbee digital.
Spoločnosť B2B Group má okrem Slovenska svoje pobočky aj v Českej republike a Rumunsku. ADMA považuje ich prijatie za dôležitý krok pre obe strany, pretože, ako uvádza v tlačovej správe, patria na Slovensku medzi špičku odborníkov na výkonnostný marketing a vyhľadávače.
„Rešpektujeme ADMA ako asociáciu, ktorá združuje profesionálne agentúry so silným know-how. Spoločnosť B2B Group patrí medzi lídrov vo výkonnostnom marketingu a veríme, že môžeme priniesť veľa vlastných skúseností a podeliť sa o ne,” hovorí Daniel Zaiček, Sales & Marketing manager a ďalej dodáva: „Od členstva si sľubujeme taktiež vzdelávanie širokej verejnosti a výchovu novej generácie online marketérov, kde počítame so spoluprácou so školami a verejnými organizáciami. Úlohu ADMA chápeme ako arbitra istej úrovne kvality a štandardov, ktoré by podľa nás mali dodržiavať všetky digitálne agentúry, ktoré združuje. Okrem toho prínos ADMA podľa nás zahŕňa aj vzdelávanie a spoluprácu nielen medzi agentúrami, ale aj smerom von, s verejnosťou.”
Adbee digital je najmladšou spomedzi všetkých členských agentúr ADMA. Agentúra sa zaoberá reklamou, marketingom, grafickým dizajnom či webovými technológiami. Počuť bolo o agentúre aj na tohtoročnom Zlatom klinci, kde získala dva Klince – striebro v Kreativite v PR a bronz v Interactive & Online.
Peter Galko, jeden zo spoluzakladateľov a zároveň kreatívny riaditeľ Adbee digital, po prijatí skonštatoval: „O členstvo v ADMA sme sa uchádzali preto, že sa chceme neustále rozvíjať a robiť stále zaujímavejšie veci. Zároveň nás baví budovať veci a posúvať hranice – toho, čo vieme, čo sa dá a ako sa veci aktuálne robia. Od nášho členstva si sľubujeme najmä podieľanie sa na zlepšení podmienok pre špičkový online marketing a reklamu na Slovensku. Myšlienka ADMA je výborná a jej aktivity sú potrebné a z dlhodobého hľadiska potenciálne veľmi dôležité. Radi priložíme ruku k dielu."

