Agentúra bude pripravovať pre OMV Slovensko ATL komunikáciu.
V polovici roku 2014 vyhlásilo OMV Slovensko výberové konanie na ATL reklamnú agentúru. Jeho víťazom sa stala agentúra TRIAD Advertising. Agentúra zabezpečuje pre OMV Slovensko digitálnu komunikáciu už dlhší čas, teraz k nej pribudne aj starostlivosť o ATL.
Michal Janda, marketingový manažér OMV Slovensko, povedal pre Stratégie:„Prekvapila nás sviežosť, dôvtip a cit pre detail, s akým bolo zadanie výberového konania vypracované. Nie je jednoduché nájsť partnera, čo rozumie vašim potrebám a zároveň trhu, na ktorom sa pohybuje. V kreatívnej agentúre by však práve pri tomto nemalo dochádzať k akýmkoľvek ústupkom. Aj preto verím, že TRIAD je pre nás správnou voľbou.“
„Po úspešných online projektoch sme naozaj veľmi hrdí, že si nás OMV vybralo aj na komunikáciu v ATL. Môžeme tak rozšíriť projekty o nové prostredie a pripraviť riešenia, ktoré fungujú cez všetky médiá. To je práca, ktorú robíme najradšej,“ hovorí Martin Woska, Strategy & Creative Director z TRIAD Advertising.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: eb.