Stratégie, Wiktor Leo Burnett a čitatelia hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu zvíťaziť na festivale Cannes Lions. Dnes: Nike „The Nike SB App“ verzus Adidas „D Rose Jump Store“. Za Wiktor Leo Burnett hodnotí Klaudia Benkovská, za Stratégie Marta Hilkovičová.
Marta Hilkovičová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress: Obe reklamy sú zaujímavé, no vsádzam na dynamiku. Tá nás udržuje v strehu a napätí a ľudia tak majú tendenciu si z reklám zapamätať viac. Preto jednoznačne vsádzam na reklamu Adidasu. Spojenie tichého úvodu a tak trochu agresívnej hudby s rýchlo sa meniacimi obrazmi, ktoré istým spôsobom navodzujú strach, potom zábava, ktorá sršala z videa a záver s výskokom a bozkom na tenisky. Paráda. Tešila som sa na každý záber. V reklame Nike bolo príliš veľa prvkov, z ktorých som mala pocit, že ma chcú niečo naučiť, prišla mi trochu nudná. Ako keď sedíte v kine, pred filmom vám pustia reklamy a vy čakáte, kedy vám už konečne pustia to, za čo ste si zaplatili.
Klaudia Benkovská, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett: Porovnanie dvoch rivalov na poli športu a dvoch kampaní z iného súdka. Nike stavilo na komunitu skejťákov s fakt „premakanou“ appkou, ktorá však širokú verejnosť asi nezaujme. Nebyť brandu Nike, tak si dovolím povedať, že by sa do Cannes nedostala. Naproti tomu stojí Adidas s jednoduchým, ale geniálnym nápadom. V neposlednom rade je to aj ukážka toho, ako sa robí poriadne prezentačné video. Takže môj favorit je Adidas. A navyše, má šancu uspieť vo viacerých kategóriách.
Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete už čoskoro na www.blog.cannespredictions.sk.
http://youtu.be/GlqqJPCh7ys
http://youtu.be/v3zW45sfWkk
Zdroj: WLB, red

