Predpovedanie výsledkov kreatívneho festivalu Cannes Lions je zastavené, prvé výsledky sú už na svete. Počas uplynulého týždňa ste si na stránke www.cannespredictions.sk mali možnosť pozrieť 25 reklám z oficiálneho výberu Cannes Predictions, ktorý zostavili výkonní riaditelia, kreatívni riaditelia a senior stratégovia siete Leo Burnett Worldwide. Hlasovaním o svoju TOP desiatku ste boli automaticky zaradení do hry o úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň. Víťazov jednotlivých kategórií budeme priebežne prinášať na blog.cannespredictions.sk, kde po skončení festivalu oznámime i absolútneho víťaza projektu.
Projekt Cannes Predictions každoročne prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec.
Zdroj: WLB