StoryEditor

Reklamný súboj Cannes Predictions začína

09.06.2014, 16:18
Wiktor Leo Burnett a Stratégie aj tento rok hodnotia najlepšie svetové reklamy uplynulého roka. Pridajte sa k nim a hrajte o novú Kia Soul!

Agentúra Wiktor Leo Burnett opäť štartuje svoj projekt s názvom Cannes Predictions, v ktorom predstaví 25 horúcich kandidátov bojujúcich o sošku leva na festivale v Cannes. Počas nasledujúcich 6 dní vám prinesieme pokračovanie veľkého reklamného súboju medzi WLB a Stratégiami. Každý deň predstavíme dve reklamy, z ktorých si svojho favorita vyberie vždy jeden člen z každého tímu. Na záver svoje tipy porovnáme s festivalovými výsledkami a podľa počtu získaných bodov určíme víťaza. Aktuálny stav z minulých ročníkov je 2:1 pre WLB, chopia sa Stratégie svojej šance na remízu?

Tretí ročník súboju prináša novinku, ktorá šancu na víťazstvo dáva tiež čitateľom a fanúšikom Stratégií. Tí sa prostredníctvom sociálnej siete Facebook a komentárov pod článkom budú môcť zapojiť do hlasovania a natrieť to nielen Stratégiám, ale i jedinej 5-násobnej reklamnej agentúre roka.

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý Klinec. Ak si aj Vy chcete zmerať sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, pozrite si kompletnú dvadsaťpäťku reklám a hrajte tak o novú, dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň!

Zdroj: WLB

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 20:26