Internetové trendy na budúci rok - ako sa majú mediálne domy pripraviť, ako reagovať. Aj o tom sa bude hovoriť na konferencii Je internet sexy?, ktorá sa koná vo štvrtok 11. septembra.
O internetových trendoch blízkej budúcnosti povie viac Pavel Krbec - online manažér pre región strednej a východnej Európy v mediálnej spoločnosti MTG.
"Je to asi 15 rokov, odkedy Google urobil revolúciu vo vyhľadávaní a zaujal dominantné miesto vstupnej brány do internetu. Nasledoval nečakane prudký rozvoj sociálnych sietí, nástup e-commerce a prenesenie televízneho sveta do online. Dnes sú dva hlavné buzzwordy pre nadchádzajúce roky IoT - Internet of Things a Big Data," načrtáva obsah svojej prednášky na Je internet sexy? "Ide len o ďalšiu nafúknutú bublinu, alebo je to niečo, čomu majú mediálne domy venovať pozornosť, aby im zase neušiel vlak," zodpovie účastníkom konferencie.
Prečítajte si tiež: Viem, ako zarobiť na Facebooku. Tvrdí Slovák, ktorý preň pracuje
Konferencia pre marketérov, reklamných tvorcov a media plannerov Je internet sexy? sa uskutoční 11. septembra v hoteli Sorea Regia, Bratislava. Môžete na nej byť aj vy, stačí sa zaregistrovať na tejto adrese.
Konferencia o tom, ako využívať marketing, Facebook a zmeny užívateľského správania v médiách, obchode a reklame na Slovensku.
Témy:
s akými dátami pracuje moderný marketér, ako tvoriť kampane postavené na dátach koľko stojí obsah a jeho distribúcia, nové digitálne trendy (opäť sa všetko zmenilo)
Okrem iných vystúpia:
Peter Podolinsky, Facebook
Marcel Vašš, Etarget
Pavel Krbec, MTG
Michal Hanák, MAFRA DIGITAL
Ján Potůček, DigiZone.cz
Ján Šifra, marketingový expert
a Digital media team Ecopress: Andrea Szőcsová, Ivan Hamšík
Zdroj: ik, red