Nová kampaň Zuno banky s 15 sekundovými spotmi ideovo nadväzuje na prebiehajúcu kampaň, spoty budú bežať v TV Joj a Joj Plus do konca augusta. Kampaň bude zároveň podporená online bannerovou kampaňou, PPC a aktívnou komunikáciou na sociálnych médiách. V rámci Najvýhodnejšej ponuky leta vytvorilo Zuno aj osobitnú landingovú web stránku, ktorá je spolu s TV spotmi spustená od včera.
„Leto je predovšetkým o odpočinku a my chceme aby si aj klienti mohli oddýchnuť od zbytočne vysokých úrokových sadzieb. Práve preto sme sa ich rozhodli osloviť s najvýhodnejšou ponukou leta a opäť im priblížiť výhody, ktoré so sebou online bankovníctvo prináša,“ hovorí Bohdan Fedor, šéf marketingu v Zuno.
Kampaň pre rok 2014 beží pod taktovkou agentúry Zaraguza Digital, nákup médií zaisťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zaisťuje interný tím v spolupráci s agentúrami Ponyhouse a Black Apple.

