StoryEditor

Takto pokračuje »Dať si rybu, nemá chybu«

03.11.2014, 08:26
Eurofondy tečú aj do kampane ministerstva pôdohospodárstva. Tá jesenná nie je prvá.

Eurofondy tečú aj do kampaní ministerstva pôdohospodárstva, píše dnešné Sme.

Hlas Oľgy Dúbravskej poslucháčov presviedča, že sladkovodné ryby ako kapor či zubáč sú zdravé a chutné a dajú sa pripraviť na masle či na víne. Rádio Best FM si ministerstvo na reklamu vybralo na základe prieskumu počúvanosti v Bratislavskom kraji. Reklamu budú vysielať dva mesiace a ministerstvo zaplatí za ňu rádiu 180-tisíc eur.

Ministerstvo si na kampaň nevybralo len Rádio Best FM. Zhruba za polovičné ceny nakúpilo šoty aj v rádiách Jemné a Viva Metropol. Jesenná kampaň nie je prvá, ktorou ministerstvo nákup rýb propaguje.

Po troch rokoch a státisícoch minutých eur sa u nás zvýšila spotreba rýb o 30 deka na osobu za rok, dodáva denník. Téme sa venuje denník Sme v článku s názvom Jahnátek vylovil Best FM.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. august 2025 13:38