Eurofondy tečú aj do kampaní ministerstva pôdohospodárstva, píše dnešné Sme.
Hlas Oľgy Dúbravskej poslucháčov presviedča, že sladkovodné ryby ako kapor či zubáč sú zdravé a chutné a dajú sa pripraviť na masle či na víne. Rádio Best FM si ministerstvo na reklamu vybralo na základe prieskumu počúvanosti v Bratislavskom kraji. Reklamu budú vysielať dva mesiace a ministerstvo zaplatí za ňu rádiu 180-tisíc eur.
Ministerstvo si na kampaň nevybralo len Rádio Best FM. Zhruba za polovičné ceny nakúpilo šoty aj v rádiách Jemné a Viva Metropol. Jesenná kampaň nie je prvá, ktorou ministerstvo nákup rýb propaguje.
Po troch rokoch a státisícoch minutých eur sa u nás zvýšila spotreba rýb o 30 deka na osobu za rok, dodáva denník. Téme sa venuje denník Sme v článku s názvom Jahnátek vylovil Best FM.
Zdroj: TASR

