„Kúpou slovenských výrobkov investujeme do našej ekonomiky“ hovorí BILLA Slovensko vo svojej najnovšej kampani zameranej na komunikáciu slovenských produktov. Kampaň prebieha celé leto komunikáciou na mieste predaja, podporou potravín Značka kvality SK, produktov privátnej značky Slovenská farma, špeciálnou ponukou na web stránke kampane a tiež formou súťaží. Postupne budú nasadené rádiospoty, virálne promo videá a tématické headliny v rámci TV spotov. „Slovenský pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý. Stále viac zákazníkov, okrem zloženia potravín, študuje aj krajinu ich pôvodu a je prirodzené, že kúpou domácich výrobkov všetci pomáhame slovenskej ekonomike. Slovenské, najmä čerstvé, potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko.
V kampani „BILLA je slovenská“ reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. „Leto sme si pre túto kampaň zvolili najmä preto, lebo teraz máme na pultoch najviac slovenskej zeleniny a ovocia – aj toho prémiového pod našou značkou Slovenská farma. Slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len teraz. Podobne je to s našou novinkou - čerešňami a ríbezľami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou z Marcelovej,“ vysvetľuje Bator.
https://www.youtube.com/watch?v=Tyl0rXVjm5c
https://www.youtube.com/watch?v=KMYc7R68suk
https://www.youtube.com/watch?v=dH-kOtk-qwk
Zdroj: red