Agentúra GINGERS, ktorá sa špecializuje na e-learning a digital marketing, si zo súťaže The International Business Awards odniesla zlaté ocenenie. Súťažila s projektom - digitálny portál pre edukáciu predajcov v Orangei. Išlo pritom o interaktívnú pomôcku, ktorá vzdeláva predajcov, ako čo najefektívnejšie riešiť vzniknuté situácie.
Digitálny portál obsahoval ukážky rôznych situácií, ktoré môžu vzniknúť na predajni. Napríklad aj video gamification - video s miľníkmi, kde sa zamestananec rozhoduje pre jednu z video ciest a vidí, ako predaj pokračuje.
"Tešíme sa, že klienti majú odvahu ísť s nami do kreatívnych digitálnych riešení, ktoré majú svetovú úroveň,“ hovorí o úspechu agentúry client service director GINGERS, Katarína Valachovičová.
Vlani získali GINGERS Biznis Oscara za web stránku Nadácie Orange, predtým za e-learningovú produktovú akadémiu pre Tatra banku, či za vzdelávací portál o značke Orange.
Podľa štatútu súťaže sú projekty hodnotené nielen z hľadiska kreativity spracovaného zadania a technického riešenia, ale aj z pohľadu biznis parametrov, ako je efektivita a biznis podpora.
Zdroj: eb.