Nová kampaň Tatra banky predstavuje bezúčelový úver s benefitom - znížený úrok o 1 % každý rok, ak klient dodrží splátkový kalendár. Samotný spot do veľkej miery využíva 3D grafiku s modeláciou interiéru obchodného centra. Pod produkciou je podpísaná produkčná spoločnosť Savage a režisérske duo Wolfberg.
Do TV spotu bol vytvorený „tatrabankový“ obchodný dom so showroomami, v ktorých sa objavujú inštalácie spotrebného tovaru. Tie naznačujú širokú škálu využitia propagovaného produktu a vychádzajú zo skutočných výsledkov marketingových prieskumov Tatra banky medzi spotrebiteľmi.
Originálnu hudobnú zložku dodal filmový a reklamný hudobný skladateľ Jan P. Muchow.
Okrem televízneho spotu prvok klesania je využitý aj v printe, OOH a v online nosičoch, kde sa objavuje naklonený text.
Nosiče: TV spot 30 sek., print, OOH, online
Kampaň BSÚ:
Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič
Art director: Igor Majkut
Copywriter: Peter Ižo, Ivan Remiaš
Account manager: Radovan Teuschel
Produkcia: Savage Prague
Réžia TV spotu: Wolfberg
DOP: Jakub Dvorský
Hudba: Jan P. Muchow
https://www.youtube.com/watch?v=_jKtvll3OBU&feature=youtu.be

