StoryEditor

V reklame Tatra banky všetko klesá

27.05.2014, 11:34
Hlavným prvkom nového spotu je klesanie. Pozrite sa, ako ho využíva.

Nová kampaň Tatra banky predstavuje bezúčelový úver s benefitom - znížený úrok o 1 % každý rok, ak klient dodrží splátkový kalendár. Samotný spot do veľkej miery využíva 3D grafiku s modeláciou interiéru obchodného centra. Pod produkciou je podpísaná produkčná spoločnosť Savage a režisérske duo Wolfberg.

Do TV spotu bol vytvorený „tatrabankový“ obchodný dom so showroomami, v ktorých sa objavujú inštalácie spotrebného tovaru. Tie naznačujú širokú škálu využitia propagovaného produktu a vychádzajú zo skutočných výsledkov marketingových prieskumov Tatra banky medzi spotrebiteľmi.

Originálnu hudobnú zložku dodal filmový a reklamný hudobný skladateľ Jan P. Muchow.

Okrem televízneho spotu prvok klesania je využitý aj v printe, OOH a v online nosičoch, kde sa objavuje naklonený text.

Nosiče: TV spot 30 sek., print, OOH, online

Kampaň BSÚ:

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič

Art director: Igor Majkut

Copywriter: Peter Ižo, Ivan Remiaš

Account manager: Radovan Teuschel

Produkcia: Savage Prague

Réžia TV spotu: Wolfberg

DOP: Jakub Dvorský

Hudba: Jan P. Muchow

https://www.youtube.com/watch?v=_jKtvll3OBU&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. december 2025 11:56