Spoločnosť Baumit International vypísala v júni 2014 výberové konanie na kreatívnu agentúru, ktorej úlohou je zastrešiť komunikačné aktivity značky v Európe, Blízkom východe, Rusku a Číne. Spoločnosť si vybrala Lowe GGK.
Na tendri sa zúčastnilo osem agentúr zo Slovenska, Poľska, Maďarska a Rakúska. Lowe GGK šla do tendra z pozície aktuálnej agentúry, pričom v minulosti vyhrala výberové konanie v 5-ročných intervaloch už 2-krát. Podľa zistenia Stratégií zo Slovenska sa zúčastnila ešte agentúra Jandl.
Napriek tomu, že tender mal priniesť nový pohľad na komunikáciu značky, Lowe GGK obhájila svoj pôvodný komunikačný koncept masiek, ktorý značka Baumit používa už niekoľko rokov.
O víťazovi tendra rozhodoval priamo majiteľ spoločnosti Robert Schmid s tímom zložených z CEO spoločnosti. Na hodnotenie konceptov bola prizvaná nezávislá marketingová konzultačná firma z materskej krajiny.
Zdroj: eb.