StoryEditor

Staropramen Sládkova Limonáda prichádza s letnou kampaňou

08.07.2014, 08:50
Spot je opäť v češtine.

Novinka pražského pivovaru Staropramen – Staropramen Sládkova Limonáda je podporená letnou kampaňou. Súčasťou kampane k prvej sladovej limonády pre dospelých na Slovensku je aj televízny spot, ktorý je, podobne ako v prípade kampane pri príležitosti 145. výročia založenia pivovaru, opäť v češtine.

„Základ Staropramen Sládkovej Limonády tvorí slad, ktorý sa vyrába z kvalitného českého jačmeňa. Televízna kampaň bola preto natáčaná duchu oslavy leta a poctivého lokálneho produktu a ponechaná v pôvodnom českom jazyku," hovorí Radka Stratená, marketingová manažérka Pivovarov Staropramen Slovensko.

Televízny spot, ktorého dejová línia je spätá s typickou atmosférou letnej úrody, bude rezonovať počas celého leta. Reklamný spot vytvorila nezávislá reklamná agentúra Hullabaloo v réžii s Jaromírom Malým a produkčnou agentúrou Filmservice Productions.

Súčasťou kampane je taktiež  PR komunikácia a instore propagácia.

https://www.youtube.com/watch?v=6yr6j0T8y9c&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 18:55