StoryEditor

Všimli sme si: Tatra banka má dymiace bigboardy

05.06.2014, 15:34
Autor:
HNHN
Ak uvidíte v Bratislave v týchto dňoch dymiace bigboardy, nevolajte hasičov - ide o kampaň.

Tatra banka sa rozhodla podporiť svoju kampaň pri zavedení novej limitovanej kreditnej karty na počesť mladého režiséra filmu Lóve Jakuba Kronera a objednala si pri tejto príležitosti 12 bigboardov spoločnosti BigMedia, z čoho dva bigboardy riešila netradičným spôsobom - z oboch sa totiž dymí. Dymenie má byť symbolickým "živým" doplnením vizuálu kampane, resp. kreditnej karty, na ktorej je horiaci napis "lóve".


Dymenie je zabezpečené pomocou vykonných dymostrojov v pravidelných intervaloch - každých 8 minút na dobu 12 sekúnd. Podľa našich informácií už počas prvej hodiny aktívneho dymenia bola outdoorová spoločnosť kontaktovaná hasičským zborom, kam ľudia volali a nahlasovali "horiace billboardy".

 

Kampaň pre Tatra banku pripravila agentúra MADE BY VACULIK.

 

 

 

 

 


Vizitka kampane Limitovaná kreditná karta LÓVE:

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič

Art director: Igor Majkut

Copywriter: Peter Ižo, Ivan Remiaš

Account manager: Radovan Teuschel

Postprodukcia 3D: Alien Studio

Strategic Planner: Adam Horecký

(Doplnené: Okrem dvoch bigboardov dymia v hlavnom meste už aj dve zastávky MHD na Trnavskom mýte a na Zochovej.)

 

Mediamix kampane: print, OOH, online, špeciálne OOH nosiče

 

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. október 2022 13:11