Tatra banka sa rozhodla podporiť svoju kampaň pri zavedení novej limitovanej kreditnej karty na počesť mladého režiséra filmu Lóve Jakuba Kronera a objednala si pri tejto príležitosti 12 bigboardov spoločnosti BigMedia, z čoho dva bigboardy riešila netradičným spôsobom - z oboch sa totiž dymí. Dymenie má byť symbolickým "živým" doplnením vizuálu kampane, resp. kreditnej karty, na ktorej je horiaci napis "lóve".
Dymenie je zabezpečené pomocou vykonných dymostrojov v pravidelných intervaloch - každých 8 minút na dobu 12 sekúnd. Podľa našich informácií už počas prvej hodiny aktívneho dymenia bola outdoorová spoločnosť kontaktovaná hasičským zborom, kam ľudia volali a nahlasovali "horiace billboardy".
Kampaň pre Tatra banku pripravila agentúra MADE BY VACULIK.
Vizitka kampane Limitovaná kreditná karta LÓVE:
Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič
Art director: Igor Majkut
Copywriter: Peter Ižo, Ivan Remiaš
Account manager: Radovan Teuschel
Postprodukcia 3D: Alien Studio
Strategic Planner: Adam Horecký
(Doplnené: Okrem dvoch bigboardov dymia v hlavnom meste už aj dve zastávky MHD na Trnavskom mýte a na Zochovej.)
Mediamix kampane: print, OOH, online, špeciálne OOH nosiče
Zdroj: Miroslava Klempová