Pozrite si reklamy, ktoré boli po rokoch opäť nasadené. Ich tvorcovia nabrali odvahu a znova ich dnes používajú.
Spomínate si na retro kampaň Budiš alebo „klasika“ od Nescafé? Nemusíte spomínať príliš ďaleko. Reklamy sú staré niekoľko rokov, no po dlhšej prestávke ich môžete znova vidieť. Niektoré boli nasadené tak, ako ich poznáme, niektoré zrecyklovali myšlienku a niektoré použili pôvodné niekoľko rokov staré zábery. Dnes vyzerajú ako nové. Pozrite si, ktoré to sú.
Budiš Rýchlochodec
Klient: Slovenské pramene a žriedla
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Reklama sa po 11 rokoch vracia do televízie, OOH a POS späť. V tomto prípade návrat reklamy vhodne nadväzuje priamo na produkt, ktorý, „keď raz začnete piť, neviete s tým prestať“.
Rajo Smotanový jogurt Mňam DUO
Klient: Rajo
Agentúra: Mark BBDO
Vedeli ste, že v novej kampani Rajo, ktorá každý deň v týždni predstavuje iný jogurt, sú použité zábery spred niekoľkých rokov? Agentúra priznáva, že keďže produkcia v prípade kvalitných foodstylových záberov bola cenovo náročná, nakrútila iba tie zábery, ktoré neboli k dispozícii. Tie zvyšné sú pôvodné.
Nescafé Classic
Klient: Nescafé
Agentúra: McCann (2008), Publicis Praha (2014)
Jiří Macháček sa v roku 2008 preslávil červeným županom na balkóne. Vtedy nakrúcal pre Nescafé Classic. Reklama bola plná optimizmu a rytmickej hudby. Na čas však opustila televízne reklamné brejky a v podobnom prevedení ju môžeme opäť po 6 rokoch vidieť. Ako pre Stratégie zástupcovia Nescafé prezradili – kľúčovou hodnotou značky je optimizmus, aj preto sa rozhodli zachovať pôvodnú myšlienku s dynamickou hudbou. Herec je síce iný (predtým Jiří Macháček, dnes Roman Vojtek), no spot nápadne podobný.
Ktorý sa vám páči viac?
Zdroj: eb.

