Vivantis sa po zvážení niekoľkých variantov rozhodol vstúpiť na Slovensko. Nie formou jednotlivých špecializovaných internetových obchodov ako na českom trhu, ale s jedným multishopom, kde zákazníci nájdu všetok sortiment od segmentu zdravia cez krásu, parfémy, módu, hodinky až po šperky.
„Nový e-shop je vytvorený v aktuálnom responzívnom dizajne, ktorý zaručuje optimálne zobrazenie stránky na každom zariadení a osvedčil sa aj v českom prostredí,“ hovorí Martin Rozhoň, riaditeľ internetových obchodov Vivantis.
Logistiku tovaru z depa ku koncovému zákazníkovi na Slovensku bude Vivantis realizovať cez partnera Ulozenka.cz, ktorý zabezpečí výdajňu v Bratislave, asi 30 výdajní DPD ParcelShop po celej SR a dodanie zákazníkovi prostredníctvom DPD a Slovenskej pošty.
Vivantis je česká spoločnosť pôsobiaca na českom internetovom trhu od roku 2001. Tvrdí, že v Česku patrí s tržbami rádovo stoviek miliónov Kč "medzi najväčšie internetové obchody".
Zdroj: rm, red

