StoryEditor

Tesco uvádza: Óda na čerstvosť ovocia a zeleniny. Pozrite si novú kampaň

13.08.2014, 14:42
Vôňa, farba, chuť, zvuk, dotyk - nová kampaň pre spoločnosť Tesco od agentúry MADE BY VACULIK útočí na všetky zmysly.

Tesco postavilo svoju najnovšiu kampaň na čerstvosti svojho ovocia a zeleniny. Hudobným motívom televízneho spotu je Beethovenova Óda na radosť, ktorú Tesco parafrázuje a uvádza ju ako Ódu na čerstvosť. Spot je kolážou záberov zeleniny a ovocia v jeho najchutnejších podobách. Dôkazom toho, že si Tesco za akosťou svojho ovocia a zeleniny skutočne stojí, má byť projekt garancie 100% spokojnosti. V prípade nespokojnosti so zakúpeným tovarom reťazec zaručuje svojim zákazníkom vrátenie peňazí.

Hlavnými postavami kampane sú už tradične Michaela Králiková, jej manžel Lukáš a ich dve deti Sárinka a Ondrejko. Okrem televízneho spotu pripravila agentúra MADE BY VACULIK pre svojho klienta aj komunikáciu vo forme billboardov, citilightov,  rozhlasový spot a POS materiály.

Vizitka:

Creative Director: Bohumil Dohnal

Copywriter: Henrich Varga, Martin Kovarik

Art Director: Bohumil Dohnal, Martina Obertová

Strategy: Zuzana Ďurčeková, Eva Šinková

Account Manager: Marián Záhorec, Tina Bineva

Account executive: Lucia Sviteková

Production: Protos

Režisér: Jonáš Karásek, Marika Majorová (GunPowder)

Fotograf: Jakub Klímo

 

https://www.youtube.com/watch?v=55BpVzUOdps&list=UUZxFrYhMv3uV3HeNbwuaUUw

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:14