Tesco postavilo svoju najnovšiu kampaň na čerstvosti svojho ovocia a zeleniny. Hudobným motívom televízneho spotu je Beethovenova Óda na radosť, ktorú Tesco parafrázuje a uvádza ju ako Ódu na čerstvosť. Spot je kolážou záberov zeleniny a ovocia v jeho najchutnejších podobách. Dôkazom toho, že si Tesco za akosťou svojho ovocia a zeleniny skutočne stojí, má byť projekt garancie 100% spokojnosti. V prípade nespokojnosti so zakúpeným tovarom reťazec zaručuje svojim zákazníkom vrátenie peňazí.
Hlavnými postavami kampane sú už tradične Michaela Králiková, jej manžel Lukáš a ich dve deti Sárinka a Ondrejko. Okrem televízneho spotu pripravila agentúra MADE BY VACULIK pre svojho klienta aj komunikáciu vo forme billboardov, citilightov, rozhlasový spot a POS materiály.
Vizitka:
Creative Director: Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga, Martin Kovarik
Art Director: Bohumil Dohnal, Martina Obertová
Strategy: Zuzana Ďurčeková, Eva Šinková
Account Manager: Marián Záhorec, Tina Bineva
Account executive: Lucia Sviteková
Production: Protos
Režisér: Jonáš Karásek, Marika Majorová (GunPowder)
Fotograf: Jakub Klímo
https://www.youtube.com/watch?v=55BpVzUOdps&list=UUZxFrYhMv3uV3HeNbwuaUUw
Zdroj: eb.