StoryEditor

Cannes Predictions súboj: Harvey Nichols verzus BAOT

12.06.2014, 17:54
Porotcom sme zavarili, v súboji sa ocitla reklama komerčná i sociálna.

Stratégie, Wiktor Leo Burnett a čitatelia hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu zvíťaziť na festivale Cannes Lions. Dnes: Harvey Nichols „Sorry I Spent It On Myself“ verzus Brazilian Association of Organ Transplantation „Bentley Burial“. Za Wiktor Leo Burnett hodnotí Eva Kučerová, za Stratégie Andrea Szőcsová.

Andrea Szőcsová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress: Obe ma pobavili, výborná práca. Mám však pocit, že podobné kampane ako má Brazilian Association of Organ Transplantation je v poslednej dobe viac. Ale keď ide o takúto dobrú vec, výborné. Mňa však osobne viac zaujala druhá na Harvey Nichols. Je to originálne, jednoduché a trefné. Vylepšuje to imidž značky a ľudí to baví: príbehy sú fakt vtipné.

Eva Kučerová, Cannes Predictions Project Manager, Wiktor Leo Burnett: Aj napriek tomu, že sa v tomto súboji stretávame s dvomi rozdielnymi druhmi komunikácie, podobnosť kampaní vidím najmä v ich zdanlivej absurdnosti. Vďaka ich nápaditosti a istému vtipu ich obe považujem za veľmi vydarené. Favoritom sa však u mňa stala minimalistická kampaň obchodných domov Harvey Nichols. Ukázala nám, že je príjemným osviežením, ak sa luxusné značky neberú stále tak príliš vážne. Jednoducho skvelé (a navyše smiešne)!

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Ak si aj vy chcete zmerať sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, pozrite si kompletnú dvadsaťpäťku reklám a hrajte o novú, dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň!

https://www.youtube.com/watch?v=R8GvaEPyX9Y&feature=youtu.be

http://youtu.be/AiFEmS1tBzc

Zdroj: WLB, red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2025 03:00