Po úspešnom odovzdávaní európskych cien Euro EFFIE v belgickom Bruseli sa o slovo hlási aj národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE 2014. Už len týždeň zostáva reklamným a mediálnym agentúram na odovzdanie prihlášok. Termín uzávierky na 16. ročník EFFIE je do 17. októbra.
EFFIE je súťaž výnimočného marketingového myslenia. Podľa medzinárodného prieskumu reklamy GWA ide o najprestížnejšiu súťaž v oblasti komerčnej komunikácie a koná sa vo viac ako štyridsiatich vyspelých krajinách sveta vrátane Slovenska. U nás ju organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska.
KRAS licenciu získal v roku 1999 a EFFIE Slovakia 2014 je už 16. ročníkom tejto súťaže na Slovensku.
Čo má šancu uspieť na EFFIE? Projekty, ktoré jednoznačne prispeli k prekročeniu stanovených marketingových a komunikačných cieľov, alebo tieto ciele umožnili dosiahnuť pri vynaložení nižších nákladov.
EFFIE má dva nadnárodné formáty: Euro Effie a Global EFFIE. V minulom ročníku EFFIE Slovakia sa udiali viaceré zásadné zmeny v štatúte súťaže:
Prvou zmenou je, že práce hodnotia dve nezávislé poroty, obe s rovnakou dôležitosťou.
Druhou zásadnou zmenou je iný hodnotiaci systém. Porotcovia v prvom aj v druhom kole bodujú len tri kapitoly prihlášky, a to:
- STRATÉGIA A IDEA (0 – 40 bodov)
- EXEKÚCIA (0 – 20 bodov)
- DOSIAHNUTÉ VÝSLEDKY (0 – 40 bodov)
Treťou zmenou v štatúte je vyhodnocovanie efektivity kampaní v jednotlivých produktových a špeciálnych kategóriách, na ktoré nadväzuje posledná zmena, a to možnosť prihlásiť prácu zároveň do produktovej aj špeciálnej kategórie. Práca takto prihlásená môže získať až dve ocenenia.
Viac informácií nájdete:
www.effie.sk
www.effie.org
www.euro-effie.com
Zdroj: red