V týchto dňoch sa spustila prvá kampaň nákupného centra Bory Mall. Kampaň začala teasingom, ktorý na billboardy priniesol kontroverzné headliny: Netrávte pol dňa nákupmi či Nemíňajte peniaze len na oblečenie.
V týchto dňoch sa teasing preklopil do imidžovej kampane. Za všetkým stojí MADE BY VACULIK, ktorý vyhral tender. Agentúra tiež prezradila, že pripravuje mobilnú aplikáciu, ktorá má uľahčiť nakupovanie a orientáciu v nákupnom centre.
Vizitka:
Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo
Strategic planner: Adam Horecký
Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný, Vladimír Križan
Art Director: Branislav Mladý, Michal Salva
Graphic designer: Ladislav Gocoň
Account manager: Eva Kániková
Produkcia: Matahari
Fotograf: Jakub Gulyás
Takto teasing začal:
A takto sa teasing preklopil do imidžovej kampane:
Zdroj: eb.