StoryEditor

Prvá kampaň Bory Mall: Nemíňajte len na oblečenie. Míňajte na všetko

31.10.2014, 08:33
V týchto dňoch sa spustila prvá kampaň nákupného centra Bory Mall.

V týchto dňoch sa spustila prvá kampaň nákupného centra Bory Mall. Kampaň začala teasingom, ktorý na billboardy priniesol kontroverzné headliny: Netrávte pol dňa nákupmi či Nemíňajte peniaze len na oblečenie. 

V týchto dňoch sa teasing preklopil do imidžovej kampane. Za všetkým stojí MADE BY VACULIK, ktorý vyhral tender. Agentúra tiež prezradila, že pripravuje mobilnú aplikáciu, ktorá má uľahčiť nakupovanie a orientáciu v nákupnom centre. 

Vizitka:

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo

Strategic planner: Adam Horecký

Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný, Vladimír Križan

Art Director: Branislav Mladý, Michal Salva 

Graphic designer: Ladislav Gocoň

Account manager: Eva Kániková

Produkcia: Matahari

Fotograf: Jakub Gulyás

Takto teasing začal:

 

A takto sa teasing preklopil do imidžovej kampane:

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:57