Jan Becher - Karlovarská Becherovka testuje v real-time kampani značky ICE&FIRE české osobnosti, či sú skutočnými živlami. Postavili ich oproti skutočným plameňom a ľadovej pare.
Tento týždeň prebieha na webe www.iceandfire.cz experiment v ktorom náštevníci rozhodujú, či na osobnosti v štúdiu vyšľahne plameň, alebo ľad. ICE&FIRE prináša pálivú a ľadovú chuť v jednom drinku a tento efekt na sebe denne testujú v špeciálnom protipožiarnom obleku Agáta Prachařová, moderátor a beatboxer Nasty, majster sveta vo freestyle motocrosse Libor Podmol, známy DJ Michael Burian a profesionálny barman Jarda Janoušek. Hlasovanie o živloch prebieha naživo každý deň od ôsmej do deviatej večer do piatku. Čím viac ľudí hlasuje za vybraný živel, tým je plameň, alebo ľad silnejší.
„Šetriť nikoho nebudeme! Majstri svojich odborov zažijú to, čo doposiaľ nezažili,“ dodáva marketingová manažérka Becherovky. Aktivita je podporená bannermi a online kampaňou na Youtube, Facebooku či portáli ČSFD.cz. Autorom kreatívneho konceptu je slovenská agentúra Zaraguza Digital.
Ide už o druhú kampaň značky využívajúcej skutočný ICE&FIRE. V Prahe ste mohli prednedávnom zapáliť interkatívny horiaci billboard umiestnený oproti populárnej vltavskej náplavke. Ovládať ste ho mohli cez svoj mobilný telefón, alebo doma z počítača cez internet. Atrakciu tiež promovalo YouTube video.

