Ako Stratégie informovali už minulý týždeň, v Rakúsku je nová reklama a účinkuje v nej Karel Gott. Stratégie sa opýtali zadávateľa reklamy, rakúskeho železničného prepravcu ÖBB, prečo si vybral práve Gotta.
"Karla Gotta sme vybrali, keďže je v Rakúsku veľmi známou osobnosťou a každý si ho spája s Prahou a jeho piesňou Einmal um die ganze Welt," vysvetľuje hovorkyňa ÖBB. "To vytvára perfektné prepojenie medzi Karlom Gottom a Prahou ako cestovateľskou destináciou. Takisto jeho typický český akcent, keď hovorí po nemecky, dopĺňa tento efekt. Jeho účinkovaním dostala kampaň nový a svieži zvrat," dodáva.
Práve Gott a jeho pieseň "Einmal um die ganze Welt" sú pointou televíznej kampane. V nej dvaja dobre naladení Rakúšania - komici Christoph and Ciro - cestujú vlakom, spievajú si a keď vystúpia v Prahe, prekvapí ich samotný "božský Kája". Ako pre Stratégie povedalo ÖBB, reklama vznikla v agentúre FCB Neuwien. Prečítajte si viac o kampani tu.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko